thankyoubasedclaude:

when the ducks play their first game at rogers arena i’m gonna show up and throw bread crumbs at ryan kesler

tagged as: omg,

Over there the objective must be to win every year. That is the goal we have. Vancouver does not attempt to rebuild the five years in the future as many teams.

tagged as:
you poor soul… country is the worst

the struggle is real

tagged as: chubbybennie,

there are workers replacing our huge glass door below my room and they just put on the radio wtf excuse you 

peperomint:

when u dislike a song on an 8tracks but u dont dislike it enough 2 waste a skip on it so u just gotta suffer thru

tagged as: ME,
congrats!!!!!

thank you!!

tagged as: derpyjeffcarter,
tagged as: tanev, bb,

@jlupul: Well… I prefer it to Jeff

tagged as: lmao, joffrey lupul,
Anonymous asked: what website did you go to for your mark?
tagged as: